vrksasana la postura del árbol en yoga

VRKASANA

A Vrksasana, com a la vida, si la teva ment es distreu, perds peu i caus. Vols evitar la caiguda?  Una ment calmada és necessària per sostenir-se en aquesta asana, coneguda com la postura de l’arbre. 

Mira a l’infinit: tria un punt fix i enfoca’t.

Clava amb força el peu que es queda a terra. Tens quatre suports, taló, planta, dit gros i dit petit, utilitza’ls.

Des dels malucs fins a terra, arrela’t. Ets el tronc.
Del’s malucs cap amunt creix cap a la teva corona i des d’allà, cap al cel. Toca’ls, si pots, amb la punta dels teus dits. Ets les branques.

Segons el teu equilibri i experiència, la cama que puja descansarà en un lloc o un altre. La postura de l’arbre com a tal puja el peu fins a la part interna de la cuixa esquerra. Si trontolles, situa el peu per sobre del genoll o en la part baixa de la cama, entre el turmell i el genoll. Tracta de mantenir-te 30 segons i ja ho tens: el teu cos, present, conscient i en complet equilibri, uneix cel i terra.

Respira lentament i profundament.

I si caus… Què fas en el teu dia a dia si un projecte no surt com esperaves? Què passa si intentes alguna cosa nova i no funciona? Recordes com vas aprendre a anar en bicicleta? Què valores més: el que surt fàcil i sense repte o el que t’exigeix esforç i disciplina?

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deja tu comentario si te apetece: